31. lecke, szövegértés

Choisissez les mots qui complètent correctement le résumé du dialogue.

Emil:

Hű, milyen szuper gitárod van! Tudsz gitározni?

Szilvia:

Hát, nem valami jól. Vettem órákat egy ideig, aztán abbahagytam. Most csak magamnak játszom.

Emil:

Eljátszol nekem valamit?

Szilvia:

Ó nem, rosszul játszom.

Emil:

Biztos vagyok benne, hogy nem! Rajta! Egy egészen kicsi dalocskát!

Szilvia:

Na jó, ha úgy akarod… De tudd meg, hogy rossz lesz.

 

(Szilvia énekel és gitározik.)

Emil:

Bravó! Igazán klassz! Mi ez?

Szilvia:

Nem tudom. Én komponáltam. Tetszik?

Emil:

Nagyon tetszik! Valóban te komponáltad?

Szilvia:

Én hát. Csodálkozol rajta?

Emil:

Hát… igen is, nem is. Akarom mondani, ez annyira jó, hogy meg kéne hallgattatni hozzáértő emberekkel.

Szilvia:

Aranyos vagy.

Emil:

Őszintén mondom: nagyon jó!

Emil azt mondja, hogy Szilviának gitárja van, és megkérdezi, hogy tud-e . Szilvia azt mondja, hogy nem játszik . Emil azt akarja, hogy Szilvia valamit. Szilvia nem játszik , de aztán is. A dalt Szilvia . Emilnek Szilvia zenéje.

 


Créé avec Hot Potatoes