Leçon 28, compréhension du texte

Choisissez les mots qui complètent correctement le résumé du dialogue.

Turista:

Jó napot. Nagy baj történt! Ellopták a pénztárcámat mindenestül!

Rendőr:

Nyugodjon meg, uram! Mondja el, mikor és hol történt!

Turista:

A Vidámparkban, ma reggel, tizenegy óra felé.

Rendőr:

Mondja el, kérem, hogyan történt!

Turista:

Egy alak megszólított, és tüzet kért. Odaadtam neki az öngyújtómat, ő meg elejtette. Felvette és visszaadta, köszönetet mondott, és elment. Akkor vettem észre, hogy eltűnt a pénztárcám. Minden nagyon gyorsan történt. Utána futottam, de már késő volt.

Rendőr:

Le tudná írni az egyént?

Turista:

Az nehéz lesz, mert nem figyeltem meg. Középtermetű volt, egy kicsit magasabb nálam…

Rendőr:

Azaz?

Turista:

Én egy méter, hetvenöt centi magas vagyok. Barna hajú volt… Többet nem tudok mondani, nem volt rajta semmi különös.

Rendőr:

Mi volt a pénztárcájában?

Turista:

Minden személyes okmányom, egy hitelkártya…

Rendőr:

Letiltotta?

Turista:

Igen, azonnal. Egy kis pénzem is volt, vagy húszezer forint.

Egy alak egy . Volt benne , egy és . A turista elmegy a , és elmondja, hogyan történt. Az alak kért tőle, a turista az , az alak , majd , , és elment. A turistának nehéz az alakot, mert nem meg.

 


Créé avec Hot Potatoes